Skip to main content

Rapoarte, planuri și dări de seamă privind achizițiile publice 2019

Rapoarte, planuri și dări de seamă privind achizițiile publice 2018

Planuri și dări de seamă privind achizițiile publice 2017

 

Mijloace tehnice de detectare, comunicare și componente pentru sisteme de semnalizare

Valoarea estimată fără TVA - 286666,67 MDL

Perioada clarificărilor: 07 noiembrie 2019, 11:41 - 12 noiembrie 2019, 10:00

Perioada de depunere a ofertelor: 12 noiembrie 2019, 10:00, - 15 noiembrie 2019, 10:00

https://achizitii.md/ro/public/tender/21014196/

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri

 

„Pâine din făină de grâu de calitatea întâi în amestec cu calitatea a doua”  – Repetat

 

Valoarea estimată fără TVA – 7 567 593,00 MDL

Perioada clarificărilor:  01 noiembrie 2019, 10:22 – 11 noiembrie  2019, 08:00

Perioada de depunere a ofertelor: 11 noiembrie  2019, 08:00 – 06  decembrie  2019, 08:00

https://achizitii.md/ro/public/tender/21013980/

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri

 

 

Materiale de construcție (suplimentar)

 

Valoarea estimată fără TVA: 2 184 343,71 MDL

Perioada clarificărilor: 16 oct 2019, 16:34 - 28 oct 2019, 10:00

Perioada de depunere a ofertelor: 28 oct 2019, 10:00 - 6 nov 2019, 10:00

 

https://achizitii.md/ro/public/tender/21013318/

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri

 

 

 

Echipament de bucătărie, articole de menaj şi de uz casnic (repetat)

 

Valoarea estimată fără TVA: 487 541,67 MDL

Perioada clarificărilor: 18 oct 2019, 11:35 - 24 oct 2019, 10:00

Perioada de depunere a ofertelor: 24 oct 2019, 10:00 - 28 oct 2019, 10:00

 

https://achizitii.md/ro/public/tender/21013413/

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri

 

 

 

Componente pentru sisteme de semnalizare din dotarea subdiviziunilor subordonate ANP

 

Valoarea estimată fără TVA: 762 666,66 MDL

Perioada clarificărilor: 21 oct 2019, 13:49 - 26 oct 2019, 10:00

Perioada de depunere a ofertelor: 26 oct 2019, 10:00 - 29 oct 2019, 10:00

 

https://achizitii.md/ro/public/tender/21013472/

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri

 

Autovehicule pentru necesitățile Administrației

Naționale a Penitenciarelor (repetat)

 

Valoarea estimată fără TVA: 920 000 MDL

Perioada clarificărilor: 23 oct 2019, 11:10 - 4 nov 2019, 10:00

Perioada de depunere a ofertelor: 4 nov 2019, 10:00 - 13 nov 2019, 10:00

 

https://achizitii.md/ro/public/tender/21013592/

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri

 

Mijloace tehnice de detectare și comunicare

 

Valoarea estimată fără TVA - 697583,33 MDL

Perioada clarificărilor: 21 octombrie 2019, 15:45 - 26 octombrie 2019, 10:00

Perioada de depunere a ofertelor: 26 octombrie 2019, 10:00 - 30 octombrie 2019, 10:00

https://achizitii.md/ro/public/tender/21013493/

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri

 

 

Produse petroliere pentru anul 2020

 

Valoarea estimată fără TVA - 2000000,00 MDL

Perioada clarificărilor: 21 octombrie 2019, 14:17 - 31 octombrie 2019, 10:00

                                                                                                                                  Perioada de depunere a ofertelor: 31 octombrie 2019, 10:00 - 12 noiembrie 2019, 10:00

https://achizitii.md/ro/public/tender/21013471/

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri

 

 

Utilaje pentru sistema de incalzire, pompe de retea, cazane pe combustibil solid Repetat

 

 

Valoarea estimată fără TVA – 794 100,00 MDL

Perioada clarificărilor:  23 octombrie 2019, 09:46 – 28 octombrie  2019, 08:00

Perioada de depunere a ofertelor: 28 octombrie  2019, 08:00 – 31  octombrie  2019, 08:00

https://achizitii.md/ro/public/tender/21013567/

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri

 

 

Diverse utilaje de uz general și special

Valoarea estimată fără TVA – 754 000,00 MDL

    Perioada clarificărilor:  23 octombrie 2019, 09:46 – 28 octombrie  2019, 08:00

Perioada de depunere a ofertelor: 28 octombrie  2019, 08:00 – 31  octombrie  2019, 08:00

https://achizitii.md/ro/public/tender/21013553/

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri

 

 

Materiale electrice și de uz sanitar

Valoarea estimată fără TVA – 1 123 075,00 MDL

Perioada clarificărilor:  18 octombrie 2019, 17:07 – 28 octombrie  2019, 08:00

Perioada de depunere a ofertelor: 28 octombrie  2019, 08:00 - 08  noiembrie  2019, 08:00

https://achizitii.md/ro/public/tender/21013446/

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri

 

 

Produse alimentare în divers sortiment

Valoarea estimată fără TVA – 5 469 634,00 MDL

Perioada clarificărilor:  21 octombrie 2019, 14:17 – 31 octombrie  2019, 08:00

Perioada de depunere a ofertelor: 31 octombrie  2019, 08:00 -26 noiembrie  2019, 08:00

https://achizitii.md/ro/public/tender/21013480/

 

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri

 

 

Diverse produse alimentare

 

Valoarea estimată fără TVA - 15 923 050,00 MDL

Perioada clarificărilor: 8 octombrie 2019, 11:40 - 18 octombrie 2019, 10:00

Perioada de depunere a ofertelor: 18 octombrie 2019, 10:00 - 14 noiembrie 2019, 10:00

https://achizitii.md/ro/public/tender/21012983/

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri

 

 

Mijloace tehnice de monitorizare video

 

Valoarea estimată fără TVA – 767500,00 MDL

Perioada clarificărilor: 10 octombrie 2019, 9:48 - 15 octombrie 2019, 9:00

Perioada de depunere a ofertelor: 15 octombrie 2019, 9:00 - 18 octombrie 2019, 10:00

https://achizitii.md/ro/public/tender/21013117/

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri

 

 

„Pâine din făină de grâu de calitatea întâi în amestec cu calitatea a doua”

 

Valoarea estimată fără TVA – 7 567 593 MDL

Perioada clarificărilor: 17 sept 2019, 16:31 - 27 sept 2019, 10:00

Perioada de depunere a ofertelor:  27 sept 2019, 10:00 - 23 oct 2019, 10:00

https://achizitii.md/ro/public/tender/21012247/

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri

 

 

Lenjerie de pat și echipament de protecție (repetat)

 

Valoarea estimativă fără TVA - 722 085,83 MDL

Perioada clarificărilor: 13 sept 2019, 12:59 - 19 sept 2019, 10:00

Perioada de depunere a ofertelor: 19 sept 2019, 10:00 - 23 sept 2019, 10:00

https://achizitii.md/ro/public/tender/21012136/

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri

 

 

Autovehicule pentru necesitățile Administrației Naționale a Penitenciarelor

 

Valoarea estimată fără TVA: 920 000 MDL

Perioada clarificărilor: 9 sept 2019, 15:43 - 19 sept 2019, 10:00

Perioada de depunere a ofertelor: 19 sept 2019, 10:00 - 30 sept 2019, 10:00

https://achizitii.md/ro/public/tender/21011991/

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri

 

 

Echipament de bucătărie, articole de menaj şi de uz casnic

 

Valoarea estimată fără TVA:  487 541,67 MDL

Perioada clarificărilor: 29 aug 2019, 12:03 - 3 sept 2019, 10:00

Perioada de depunere a ofertelor: 3 sept 2019, 10:00 - 6 sept 2019, 10:00

https://achizitii.md/ro/public/tender/21011629/

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri

 

 

Utilaje pentru sistemul de încălzire, pompe de reţea, cazane pe combustibil solid

 

Valoarea estimată fără TVA: 1 662 900 MDL

Perioada clarificărilor: 22 aug 2019, 15:56 - 2 sept 2019, 10:00

Perioada de depunere a ofertelor: 2 sept 2019, 10:00 - 13 sept 2019, 10:00

https://achizitii.md/ro/public/tender/21011485/questions

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri

 

Mobilier

Valoarea estimată fără TVA - 1612 966,67 MDL

Perioada clarificărilor: 21 august 2019, 08:59 - 02 septembrie 2019, 10:00

Perioada de depunere a ofertelor: 02 septembrie 2019, 10:00 - 12 septembrie 2019, 10:00

https://achizitii.md/ro/public/tender/21011438/

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri

 

 

„Legume în asortiment” pentru perioada octombrie 2019 – aprilie 2020

 

Valoarea estimată fără TVA – 4 068 888,89 MDL

Perioada clarificărilor: 17 aug 2019, 9:27 - 28 aug 2019, 9:00

Perioada de depunere a ofertelor: 28 aug 2019, 9:00 - 24 sept 2019, 9:00

https://achizitii.md/ro/public/tender/21011306/

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii

 

 

Mijloace de monitorizare video (repetat)

 

Valoarea estimată fără TVA - 1460401,00 MDL

Perioada clarificărilor: 06 august 2019, 10:00 - 16 august 2019, 10:00

Perioada de depunere a ofertelor: 16 iulie 2019, 10:00 - 28 august 2019, 10:00

https://achizitii.md/ro/public/tender/21010769/

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii

 

„Cazane electrice pentru pregătirea hranei, tigăi electrice, camere frigorifice, frigidere și mașini de spălat” – REPETAT

 

Valoarea estimată fără TVA – 2 200 200,00 MDL

Perioada clarificărilor:  31 iulie 2019, 14:29 – 12 august  2019, 09:00

Perioada de depunere a ofertelor: 12.08 – 23.08.2019, 09:00 - 23  august  2019, 09:00

https://achizitii.md/ro/public/tender/21010518/

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii

 

 

Sistem autonom de electricitate a secției medicale din cadrul Penitenciarului nr.8 din mun. Bender

 

Valoarea estimată fără TVA: 228 150,00 MDL

Perioada clarificărilor: 19 iulie 2019, 15:34 - 25 iulie  2019, 10:00

Perioada de depunere a ofertelor: 25 iulie 2019, 10:00 - 30 iulie 2019, 10:00

https://achizitii.md/ro/public/tender/21010118/

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii

 

 

 

Tehnică de calcul și de imprimare

 

Valoarea estimată fără TVA: 497 250 MDL,

Perioada clarificărilor: 17 iul 2019, 15:31 - 26 iul 2019, 10:00,

Perioada de depunere a ofertelor: 26 iul 2019, 10:00 - 30 iul 2019, 11:00,

https://achizitii.md/ro/public/tender/21010049/,

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii

 

 

Componente pentru sisteme tehnice de comunicare

Valoarea estimată fără TVA: 1 292 833,33 MDL

Perioada clarificărilor: 11 iulie 2019, 10:00 - 22 iulie 2019, 10:00

Perioada de depunere a ofertelor: 22 iulie 2019, 10:00 - 02 august 2019, 10:00

https://achizitii.md/ro/public/tender/21009837/

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii

 

Echipament de detectare și alarmare

 

Valoarea estimată fără TVA: 631 666,65 MDL.

Perioada clarificărilor: 9 iul 2019, 11:57 - 14 iul 2019, 10:00.

Perioada de depunere a ofertelor: 14 iul 2019, 10:00 - 17 iul 2019, 10:00.
https://achizitii.md/ro/public/tender/21009763

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii

 

 

 

Cărbune AM 13-25

 

Valoarea estimată fără TVA - 9 999 362,00 MDL

Perioada clarificărilor: 22 mai 2019, 14:12 - 03 iunie 2019, 10:00

Perioada de depunere a ofertelor: 03 iunie 2019, 10:00 - 27 iun 2019, 10:00

https://achizitii.md/ro/public/tender/21008281

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii

 

 

Cazane electrice pentru pregătirea hranei, tigăi electrice,

camere frigorifice, frigidere și mașini de spălat

 

Valoarea estimată fără TVA: 1 317 761,35 MDL

Perioada clarificărilor:  13 mai 2019, 16:10 - 25 mai 2019, 11:09

Perioada de depunere a ofertelor: 25 mai 2019, 11:09 - 14 iun 2019, 11:09

https://achizitii.md/ro/public/tender/21007847

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii

 

 

Mijloace de monitorizare video

 

Valoarea estimată fără TVA - 2 500 000 MDL

Perioada clarificărilor: 14 mai 2019, 11:21 - 24 mai 2019, 9:00

Perioada de depunere a ofertelor: 24 mai 2019, 9:00 - 18 iun 2019, 9:00

https://achizitii.md/ro/public/tender/21007931

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii

 

 

Materiale de construcții

 Valoarea estimată fără TVA - 2 967 105 MDL

Perioada clarificărilor: 15 mart 2019, 11:17 - 25 mart 2019, 9:00

Perioada de depunere a ofertelor: 25 mart 2019, 9:00 - 19 apr 2019, 9:00

Documentația standard pentru realizarea achiziților publice de bunuri și servicii

 

Lenjerie de pat/echipament de protecție

Valoarea estimată fără TVA 1 373 333,33 MDL

Perioada clarificărilor: 20 mart 2019, 15:14 - 1 apr 2019, 10:00

Perioada de depunere a ofertelor: 1 apr 2019, 10:00 - 25 apr 2019, 10:00

Documentația standard pentru realizarea achiziților publice de bunuri și servicii

 

 

Legume în asortiment pentru perioada mai-octombrie 2019

Valoarea estimată fără TVA - 2 591 583 MDL

Perioada clarificărilor: 14 mart 2019, 16:51 - 26 mart 2019, 9:00

Perioada de depunere a ofertelor: 26 mart 2019, 9:00 - 20 apr 2019, 10:00

Documentația standard pentru realizarea achiziților publice de bunuri și servicii

 

 

Materiale și consumabile pentru menținerea mijloacelor tehnice de securitate

Valoarea estimată fără TVA277 475 MDL

Perioada clarificărilor: 5 apr 2019, 10:23 - 11 apr 2019, 0:00

Perioada de depunere a ofertelor: 11 apr 2019, 0:00 - 15 apr 2019, 9:00

https://achizitii.md/ro/public/tender/21006861

 

 

Concurs privind selectarea unei companii pentru

prestarea serviciilor de alimentare cu prânz în Penitenciarul nr.13-Chișinău

Descarcă fișier: Termeni de referință

 

 

Uniformă pentru sistemul administrației penitenciare

Statut Activ

Valoarea estimată fără TVA 7000000,00 MDL

Termenii și condițiile de prestare solicitați: mai-iunie 2019

Termenul de valabilitate a contractului: 31.12.2019

https://mtender.gov.md/

Documentația standard pentru realizarea achiziților publice de bunuri și servicii

 

 

 

Produse de îngrijire personală (repetat)

Statut Activ

Valoarea estimată fără TVA 255058,33 MDL

Termenii și condițiile de prestare solicitați: februarie-martie 2019

Termenul de valabilitate a contractului: 31.12.2019

https://mtender.gov.md/

Documentația standard pentru realizarea achiziților publice de bunuri și servicii

 

 

 

 

Concurs privind selectarea unei companii

pentru prestarea serviciilor de alimentare cu prânz

Descarcă fișier: Termeni de referință

 

 

 

Echipament de telecomunicaţii

Statut Finalizat

Valoarea estimată fără TVA 700 000 MDL

Perioada clarificărilor: 31 oct 2018, 11:56 - 7 nov 2018, 2:00

Perioada de depunere a ofertelor: 7 nov 2018, 2:00 - 19 nov 2018, 2:00

https://mtender.gov.md/#/tenders

Documentația standard pentru realizarea achiziților publice de bunuri și servicii

 

 

Receptoare de televiziune şi de radio şi aparate de înregistrare sau de redare a sunetului sau a imaginii

Statut Finalizat

Valoarea estimată fără TVA 675 000 MDL

Perioada clarificărilor: 25 oct 2018, 11:36 - 1 nov 2018, 2:00

Perioada de depunere a ofertelor: 1 nov 2018, 2:00 - 13 nov 2018, 2:00

https://mtender.gov.md/#/tenders

Documentația standard pentru realizarea achiziților publice de bunuri și servicii

 

 

COMBUSTIBIL

Statut Activ

Valoarea estimată fără TVA 2 000 000 MDL

Perioada clarificărilor: 22 oct 2018, 15:00 - 29 oct 2018, 2:00

Perioada de depunere a ofertelor: 29 oct 2018, 2:00 - 7 nov 2018, 2:00

https://mtender.gov.md/#/tenders

Documentația standard pentru realizarea achiziților publice de bunuri și servicii

 

Pachete software pentru baze de date şi operare

Statut Activ

Valoarea estimată fără TVA 84 000 MDL

Perioada clarificărilor: 18 oct 2018, 13:27 - 25 oct 2018, 3:00

Perioada de depunere a ofertelor: 25 oct 2018, 3:00 - 6 nov 2018, 2:00

https://mtender.gov.md/#/tenders

Documentația standard pentru realizarea achiziților publice de bunuri și servicii

 

 

Buletin Nr 75 din 25.09.2018

Tip anunţuri: Invitaţie de prezentare a ofertelor

 

Licitaţie publică Nr. 18/04264

 

Autoritatea contractantă

Administrația Națională a Penitenciarelor

Adresa

Republica Moldova, CHIŞINĂU BOTANICA, mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35

Telefon/fax

0-22-40-97-14

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

POSTOLACHI SERGIU

Obiectul achiziţiei

Mobilier 2018

Cod CPV

39143110-0

Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35; www.anp.gov.md; fila achiziții publice

Locul desfăşurării procedurii de achiziţie publică

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35

Limba în care vor fi întocmite documentaţia standard/caietul de sarcini

Română

Pentru ridicarea documentelor de licitaţie pe suport de hârtie taxa de achitare constituie

0.00

Termenul de depunere a ofertelor

31.10.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

31.10.2018 10:00


Date suplimentare privind procedura de achiziție:
http://etender.gov.md/proceduricard?pid=30495501

Tip anunţuri: Anunţ de modificare a datelor privind procedura

 

În atenţia operatorilor economici!

 

La Licitaţie publică nr. 18/04264 din 31.10.2018 cu privire la achiziţia de Mobilier 2018, cod CPV - 39143110-0, conform necesităţilor autorităţii contractante Administrația Națională a Penitenciarelor, sunt operate următoarele modificări:

 
 
 


Alte date publicate anterior în invitația privind procedura de achiziție:

 

Lista bunurilor/serviciilor/lucrărilor

 


Datele actualizate privind procedura de achiziție:

Documentația standard pentru realizarea achiziților publice de bunuri și servicii

 

 

Buletin Nr 75 din 25.09.2018

Tip anunţuri: Invitaţie de prezentare a ofertelor

 

Licitaţie publică Nr. 18/04298

 

Autoritatea contractantă

Administrația Națională a Penitenciarelor

Adresa

Republica Moldova, CHIŞINĂU BOTANICA, mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35

Telefon/fax

0-22-40-97-14

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

BARBÎROŞ IRINA

Obiectul achiziţiei

Materiale şi consumabile cu profil stomatologic

Cod CPV

33000000-0

Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35; www.anp.gov.md

Locul desfăşurării procedurii de achiziţie publică

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35

Limba în care vor fi întocmite documentaţia standard/caietul de sarcini

Română

Pentru ridicarea documentelor de licitaţie pe suport de hârtie taxa de achitare constituie

0.00

Termenul de depunere a ofertelor

16.10.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

16.10.2018 10:00


Date suplimentare privind procedura de achiziție: 
 

Buletin Nr 77 din 29.09.2018

Tip anunţuri: Anunţ de modificare a datelor privind procedura

 

În atenţia operatorilor economici!

 

La Licitaţie publică nr. 18/04298 din 16.10.2018 cu privire la achiziţia de Materiale şi consumabile cu profil stomatologic, cod CPV - 33000000-0, conform necesităţilor autorităţii contractante Administrația Națională a Penitenciarelor, sunt operate următoarele modificări:

 
 
 


Alte date publicate anterior în invitația privind procedura de achiziție: 

 

Lista bunurilor/serviciilor/lucrărilor

 


Datele actualizate privind procedura de achiziție: 
 

Documentația standard pentru realizarea achiziților publice de bunuri și servicii

 

Buletin Nr 75 din 25.09.2018

Tip anunţuri: Invitaţie de prezentare a ofertelor

 

Cerere a ofertelor de preţuri Nr. 18/04293

 

Autoritatea contractantă

Administrația Națională a Penitenciarelor

Adresa

Republica Moldova, CHIŞINĂU BOTANICA, mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35

Telefon/fax

0-22-40-97-14

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

BARBÎROŞ IRINA

Obiectul achiziţiei

Servicii medicale de radiografie mamară cu utilaj mobil

Cod CPV

85121200-5

Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini

mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35; www.anp.gov.md

Locul desfăşurării procedurii de achiziţie publică

Republica Moldova, CHIŞINĂU BOTANICA, mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35

Limba în care vor fi întocmite documentaţia standard/caietul de sarcini

De stat

Termenul de depunere a ofertelor

09.10.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

09.10.2018 10:00

 

Documentația standard pentru realizarea achiziților publice de bunuri și servicii

 

Buletin Nr 75 din 25.09.2018

Tip anunţuri: Invitaţie de prezentare a ofertelor

 

Licitaţie publică Nr. 18/04298

 

Autoritatea contractantă

Administrația Națională a Penitenciarelor

Adresa

Republica Moldova, CHIŞINĂU BOTANICA, mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35

Telefon/fax

0-22-40-97-14

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

BARBÎROŞ IRINA

Obiectul achiziţiei

Materiale şi consumabile cu profil stomatologic

Cod CPV

33000000-0

Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35; www.anp.gov.md

Locul desfăşurării procedurii de achiziţie publică

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35

Limba în care vor fi întocmite documentaţia standard/caietul de sarcini

Română

Pentru ridicarea documentelor de licitaţie pe suport de hârtie taxa de achitare constituie

0.00

Termenul de depunere a ofertelor

16.10.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

16.10.2018 10:00


 

Documentația standard pentru realizarea achiziților publice de bunuri și servicii

 

 

Buletin Nr 75 din 25.09.2018

Tip anunţuri: Invitaţie de prezentare a ofertelor

 

Licitaţie publică Nr. 18/04265

 

Autoritatea contractantă

Administrația Națională a Penitenciarelor

Adresa

Republica Moldova, CHIŞINĂU BOTANICA, mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35

Telefon/fax

0-22-40-97-14

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

POSTOLACHI SERGIU

Obiectul achiziţiei

Încălțăminte de servicu

Cod CPV

35812000-9

Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini

mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35; www.anp.gov.md, fila achiziții

Locul desfăşurării procedurii de achiziţie publică

Republica Moldova, CHIŞINĂU BOTANICA, mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35

Limba în care vor fi întocmite documentaţia standard/caietul de sarcini

De stat

Pentru ridicarea documentelor de licitaţie pe suport de hârtie taxa de achitare constituie

0.00

Termenul de depunere a ofertelor

15.10.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

15.10.2018 10:00


 

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii

 

 

Buletin Nr 75 din 25.09.2018

Tip anunţuri: Invitaţie de prezentare a ofertelor

 

Licitaţie publică Nr. 18/04243

 

Autoritatea contractantă

Administrația Națională a Penitenciarelor

Adresa

Republica Moldova, CHIŞINĂU BOTANICA, mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35

Telefon/fax

0-22-40-97-14

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

ZAPOROJAN RADU

Obiectul achiziţiei

Autoturisme de serviciui

Cod CPV

34110000-1

Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35; www.anp@anp.gov.md

Locul desfăşurării procedurii de achiziţie publică

Republica Moldova, CHIŞINĂU BOTANICA, mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35

Limba în care vor fi întocmite documentaţia standard/caietul de sarcini

De stat

Pentru ridicarea documentelor de licitaţie pe suport de hârtie taxa de achitare constituie

0.00

Termenul de depunere a ofertelor

30.10.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

30.10.2018 10:00


 

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii

 

Buletin Nr 74 din 21.09.2018

Tip anunţuri: Invitaţie de prezentare a ofertelor

 

Licitaţie publică Nr. 18/04206

 

Autoritatea contractantă

Administrația Națională a Penitenciarelor

Adresa

Republica Moldova, CHIŞINĂU BOTANICA, mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35

Telefon/fax

0-22-40-97-14

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

ZAPOROJAN RADU

Obiectul achiziţiei

Utilaje pentru sisteme de încălzire, pompe de reţea, cazane pe combustibil solid;

Cod CPV

42215200-8

Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini

mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35; www.anp.gov.md

Locul desfăşurării procedurii de achiziţie publică

Republica Moldova, CHIŞINĂU BOTANICA, mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35

Limba în care vor fi întocmite documentaţia standard/caietul de sarcini

De stat

Pentru ridicarea documentelor de licitaţie pe suport de hârtie taxa de achitare constituie

0.00

Termenul de depunere a ofertelor

11.10.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

11.10.2018 10:00


 

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii

 

Buletin Nr 74 din 21.09.2018

Tip anunţuri: Invitaţie de prezentare a ofertelor

 

Licitaţie publică Nr. 18/04072

 

Autoritatea contractantă

Administrația Națională a Penitenciarelor

Adresa

Republica Moldova, CHIŞINĂU BOTANICA, mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35

Telefon/fax

0-22-40-97-14

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

ZAPOROJAN RADU

Obiectul achiziţiei

Cazane electrice pentru pregătirea hranei, tigăi electrice, camere frigorifice, frigidere şi maşini de spălat

Cod CPV

42215200-8

Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35; www.anp.gov.md

Locul desfăşurării procedurii de achiziţie publică

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35

Limba în care vor fi întocmite documentaţia standard/caietul de sarcini

Română

Pentru ridicarea documentelor de licitaţie pe suport de hârtie taxa de achitare constituie

0.00

Termenul de depunere a ofertelor

29.10.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

29.10.2018 10:00


 

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii

 

Buletin Nr 74 din 21.09.2018

Tip anunţuri: Invitaţie de prezentare a ofertelor

 

Licitaţie publică Nr. 18/04131

 

Autoritatea contractantă

Administrația Națională a Penitenciarelor

Adresa

Republica Moldova, CHIŞINĂU BOTANICA, mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35

Telefon/fax

0-22-40-97-14

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

BRADU VASILE

Obiectul achiziţiei

Materiale de construcţie, uz sanitar şi tehnico-genistice de pază.

Cod CPV

44100000-1

Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35; http://www.anp@anp.gov.md

Locul desfăşurării procedurii de achiziţie publică

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35

Limba în care vor fi întocmite documentaţia standard/caietul de sarcini

Română

Pentru ridicarea documentelor de licitaţie pe suport de hârtie taxa de achitare constituie

0.00

Termenul de depunere a ofertelor

24.10.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

24.10.2018 10:00


 

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii

 

Buletin Nr 74 din 21.09.2018

Tip anunţuri: Invitaţie de prezentare a ofertelor

 

Licitaţie publică Nr. 18/04137

 

Autoritatea contractantă

Administrația Națională a Penitenciarelor

Adresa

Republica Moldova, CHIŞINĂU BOTANICA, mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35

Telefon/fax

0-22-40-97-14

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

POSTOLACHI SERGIU

Obiectul achiziţiei

UNIFORMA SISTEMULUI ADMINISTRAȚIEI PENITENCIARE (repetat)

Cod CPV

35812000-9

Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35; www.anp@anp.gov.md

Locul desfăşurării procedurii de achiziţie publică

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35

Limba în care vor fi întocmite documentaţia standard/caietul de sarcini

Română

Pentru ridicarea documentelor de licitaţie pe suport de hârtie taxa de achitare constituie

0.00

Termenul de depunere a ofertelor

24.10.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

24.10.2018 10:00


 

Tip anunţuri: Anunţ de modificare a datelor privind procedura

 

În atenţia operatorilor economici!

 

La Licitaţie publică nr. 18/04137 din 26.10.2018 cu privire la achiziţia de UNIFORMA SISTEMULUI ADMINISTRAȚIEI PENITENCIARE (repetat) , cod CPV - 35812000-9, conform necesităţilor autorităţii contractante Administrația Națională a Penitenciarelor, sunt operate următoarele modificări:

 

Termenul de depunere a ofertelor

24.10.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

24.10.2018 10:00

 

SE ÎNLOCUEŞTE CU:

 

Termenul de depunere a ofertelor

26.10.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

26.10.2018 10:00

 


Datele actualizate privind procedura de achiziție:
http://etender.gov.md/proceduricard?pid=30346695

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii

 

Buletin Nr 72 din 14.09.2018

Tip anunţuri: Invitaţie de prezentare a ofertelor

 

Cerere a ofertelor de preţuri Nr. 18/04035

 

Autoritatea contractantă

Administrația Națională a Penitenciarelor

Adresa

Republica Moldova, CHIŞINĂU BOTANICA, mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35

Telefon/fax

0-22-40-97-14

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

ZAPOROJAN RADU

Obiectul achiziţiei

Aparate de aer condiţionat, (inclusiv instalarea)”

Cod CPV

39717200-3

Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35; www.anp@anp.gov.md.

Locul desfăşurării procedurii de achiziţie publică

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35

Limba în care vor fi întocmite documentaţia standard/caietul de sarcini

Română

Termenul de depunere a ofertelor

24.09.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

24.09.2018 10:00


 

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii

 

Buletin Nr 72 din 14.09.2018

Tip anunţuri: Invitaţie de prezentare a ofertelor

 

Licitaţie publică Nr. 18/04041

 

Autoritatea contractantă

Administrația Națională a Penitenciarelor

Adresa

Republica Moldova, CHIŞINĂU BOTANICA, mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35

Telefon/fax

0-22-40-97-14

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

POTÎNGĂ VIOREL

Obiectul achiziţiei

Pachete sofware și sisteme informatice

Cod CPV

48000000-8

Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35; www.anp@anp.gov.md

Locul desfăşurării procedurii de achiziţie publică

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35

Limba în care vor fi întocmite documentaţia standard/caietul de sarcini

Română

Pentru ridicarea documentelor de licitaţie pe suport de hârtie taxa de achitare constituie

0.00

Termenul de depunere a ofertelor

05.10.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

05.10.2018 10:00


 

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii

 

Buletin Nr 70 din 07.09.2018

Tip anunţuri: Invitaţie de prezentare a ofertelor

 

Cerere a ofertelor de preţuri Nr. 18/03773

 

Autoritatea contractantă

Administrația Națională a Penitenciarelor

Adresa

Republica Moldova, CHIŞINĂU BOTANICA, mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35

Telefon/fax

409-714

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

CIORBA OLGA

Obiectul achiziţiei

Serviciilor de mentenanţă ale sistemului informaţional de evidenţă contabilă – 1C

Cod CPV

48443000-5

Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini

mun. Chișinău, str. Nicolae Titulescu, 35; www.anp@anp.gov.md

Locul desfăşurării procedurii de achiziţie publică

mun. Chișinău, str. Nicolae Titulescu, 35

Limba în care vor fi întocmite documentaţia standard/caietul de sarcini

Română

Termenul de depunere a ofertelor

17.09.2018 11:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

17.09.2018 11:00


 

Buletin Nr 71 din 11.09.2018

Tip anunţuri: Anunţ de modificare a datelor privind procedura

 

În atenţia operatorilor economici!

 

La Cerere a ofertelor de preţuri nr. 18/03773 din 17.09.2018 cu privire la achiziţia de Serviciilor de mentenanţă ale sistemului informaţional de evidenţă contabilă – 1C , cod CPV - 48443000-5, conform necesităţilor autorităţii contractante Administrația Națională a Penitenciarelor, sunt operate următoarele modificări:

 
 
 


Alte date publicate anterior în invitația privind procedura de achiziție:

 

Lista bunurilor/serviciilor/lucrărilor

 


 

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii

 

Buletin Nr 70 din 07.09.2018

Tip anunţuri: Invitaţie de prezentare a ofertelor

 

Licitaţie publică Nr. 18/03836

 

Autoritatea contractantă

Centrul de instruire al Administrației Naționale al Penitenciarelor

Adresa

mun. Chişinău, sec. Rîşcani, com. Ciorescu, s. Goian

Telefon/fax

022350860

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

CHIRINCIUC ANATOLIE

Obiectul achiziţiei

MOBILIER ACCESORII, APARATE DE UZ CASNIC

Cod CPV

39000000-2

Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini

mun. Chişinău, sec. Rîşcani, com. Ciorescu, s. Goian,

Locul desfăşurării procedurii de achiziţie publică

mun. Chişinău, sec. Rîşcani, com. Ciorescu, s. Goian

Limba în care vor fi întocmite documentaţia standard/caietul de sarcini

De stat

Pentru ridicarea documentelor de licitaţie pe suport de hârtie taxa de achitare constituie

0.00

Termenul de depunere a ofertelor

28.09.2018 11:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

28.09.2018 11:00


 

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii

 

Buletin Nr 66 din 21.08.2018

Tip anunţuri: Invitaţie de prezentare a ofertelor

 

Licitaţie publică Nr. 18/03731

 

Autoritatea contractantă

Administrația Națională a Penitenciarelor

Adresa

Republica Moldova, CHIŞINĂU BOTANICA, mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35

Telefon/fax

0-22-40-97-14

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

POSTOLACHI SERGIU

Obiectul achiziţiei

Legume

Cod CPV

03221000-6

Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35; penitenciar.gov.md.

Locul desfăşurării procedurii de achiziţie publică

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35

Limba în care vor fi întocmite documentaţia standard/caietul de sarcini

Română

Pentru ridicarea documentelor de licitaţie pe suport de hârtie taxa de achitare constituie

0.00

Termenul de depunere a ofertelor

26.09.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

26.09.2018 10:00


 

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii

 

Buletin Nr 65 din 17.08.2018

Tip anunţuri: Invitaţie de prezentare a ofertelor

 

Licitaţie publică Nr. 18/03696

 

Autoritatea contractantă

Administrația Națională a Penitenciarelor

Adresa

Republica Moldova, CHIŞINĂU BOTANICA, mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35

Telefon/fax

0-22-40-97-14

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

CIORBA OLGA

Obiectul achiziţiei

Vehicule pentru transportul deţinuţilor

Cod CPV

34114210-4

Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35; www.anp@anp.gov.md

Locul desfăşurării procedurii de achiziţie publică

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35

Limba în care vor fi întocmite documentaţia standard/caietul de sarcini

Română

Pentru ridicarea documentelor de licitaţie pe suport de hârtie taxa de achitare constituie

0.00

Termenul de depunere a ofertelor

07.09.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

07.09.2018 10:00


 

Tip anunţuri: Anunţ de modificare a datelor privind procedura

 

În atenţia operatorilor economici!

 

La Licitaţie publică nr. 18/03696 din 07.09.2018 cu privire la achiziţia de Vehicule pentru transportul deţinuţilor , cod CPV - 34114210-4, conform necesităţilor autorităţii contractante Administrația Națională a Penitenciarelor, sunt operate următoarele modificări:

 

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

CIORBA OLGA

 

SE ÎNLOCUEŞTE CU:

 

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

PORTARESCUL ALEXANDRU

 


 

 

 

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii

 

 

Buletin Nr 55 din 13.07.2018

Tip anunţuri: Invitaţie de prezentare a ofertelor

 

Cerere a ofertelor de preţuri Nr. 18/03056

 

Autoritatea contractantă

Administrația Națională a Penitenciarelor

Adresa

Republica Moldova, CHIŞINĂU BOTANICA, mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35

Telefon/fax

0-22-40-97-14

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

BARBÎROŞ IRINA

Obiectul achiziţiei

Tub radiologic (repetat)

Cod CPV

33111000-1

Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35

Locul desfăşurării procedurii de achiziţie publică

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35

Limba în care vor fi întocmite documentaţia standard/caietul de sarcini

Română

Termenul de depunere a ofertelor

23.07.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

23.07.2018 10:00


 

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii

 

Buletin Nr 53 din 06.07.2018

Tip anunţuri: Invitaţie de prezentare a ofertelor

 

Cerere a ofertelor de preţuri Nr. 18/02870

 

Autoritatea contractantă

Administrația Națională a Penitenciarelor

Adresa

Republica Moldova, CHIŞINĂU BOTANICA, mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35

Telefon/fax

0-22-40-97-14

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

Potîngă Viorel

Obiectul achiziţiei

Piese de schimb, materiale şi consumabile

Cod CPV

32420000-3

Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini

 

Locul desfăşurării procedurii de achiziţie publică

Republica Moldova, CHIŞINĂU BOTANICA, mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35

Limba în care vor fi întocmite documentaţia standard/caietul de sarcini

De stat

Termenul de depunere a ofertelor

16.07.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

16.07.2018 10:00


 

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii

 

Buletin Nr 51 din 29.06.2018

Tip anunţuri: Invitaţie de prezentare a ofertelor

 

Cerere a ofertelor de preţuri Nr. 18/02862

 

Autoritatea contractantă

Administrația Națională a Penitenciarelor

Adresa

Republica Moldova, CHIŞINĂU BOTANICA, mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35

Telefon/fax

0-22-40-97-14

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

ZAPOROJAN RADU

Obiectul achiziţiei

Becuri electrice, corpuri de iluminat, instrumente și inventar tehnic

Cod CPV

31500000-1

Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35

Locul desfăşurării procedurii de achiziţie publică

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35

Limba în care vor fi întocmite documentaţia standard/caietul de sarcini

Română

Termenul de depunere a ofertelor

09.07.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

09.07.2018 10:00


 

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii

 

Buletin Nr 47 din 15.06.2018

Tip anunţuri: Invitaţie de prezentare a ofertelor

 

Cerere a ofertelor de preţuri Nr. 18/02304

 

Autoritatea contractantă

Administrația Națională a Penitenciarelor

Adresa

Republica Moldova, CHIŞINĂU BOTANICA, mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35

Telefon/fax

0-22-40-97-14

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

POSTOLACHI SERGIU

Obiectul achiziţiei

Registre și Formulare

Cod CPV

22800000-8

Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini

 

Locul desfăşurării procedurii de achiziţie publică

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35

Limba în care vor fi întocmite documentaţia standard/caietul de sarcini

Română

Termenul de depunere a ofertelor

25.06.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

25.06.2018 10:00


 

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii

 

Buletin Nr 44 din 05.06.2018

Tip anunţuri: Invitaţie de prezentare a ofertelor

 

Cerere a ofertelor de preţuri Nr. 18/02163

 

Autoritatea contractantă

Administrația Națională a Penitenciarelor

Adresa

Republica Moldova, CHIŞINĂU BOTANICA, mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35

Telefon/fax

0-22-40-97-14

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

ZAPOROJAN RADU

Obiectul achiziţiei

Anvelope, acumulatoare şi lichide auto (repetat).

Cod CPV

34300000-0

Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35; wwwpenitenciar.gov.md

Locul desfăşurării procedurii de achiziţie publică

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35

Limba în care vor fi întocmite documentaţia standard/caietul de sarcini

Română

Termenul de depunere a ofertelor

13.06.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

13.06.2018 10:00


 

Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii

 

Buletin Nr 44 din 05.06.2018

Tip anunţuri: Invitaţie de prezentare a ofertelor

 

Cerere a ofertelor de preţuri Nr. 18/02163

 

Autoritatea contractantă

Administrația Națională a Penitenciarelor

Adresa

Republica Moldova, CHIŞINĂU BOTANICA, mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35

Telefon/fax

0-22-40-97-14

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

ZAPOROJAN RADU

Obiectul achiziţiei

Anvelope, acumulatoare şi lichide auto (repetat).

Cod CPV

34300000-0

Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35; wwwpenitenciar.gov.md

Locul desfăşurării procedurii de achiziţie publică

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35

Limba în care vor fi întocmite documentaţia standard/caietul de sarcini

Română

Termenul de depunere a ofertelor

13.06.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

13.06.2018 10:00


Date suplimentare privind procedura de achiziție: 
http://etender.gov.md/proceduricard?pid=27792039 

 

Buletin Nr 42 din 29.05.2018

Tip anunţuri: Invitaţie de prezentare a ofertelor

 

Licitaţie publică Nr. 18/01811

 

Autoritatea contractantă

Administrația Națională a Penitenciarelor

Adresa

Republica Moldova, CHIŞINĂU BOTANICA, mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35

Telefon/fax

0-22-40-97-14

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

ZAPOROJAN RADU

Obiectul achiziţiei

Cărbune

Cod CPV

09111210-5

Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35; www.anp.md

Locul desfăşurării procedurii de achiziţie publică

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35

Limba în care vor fi întocmite documentaţia standard/caietul de sarcini

Română

Pentru ridicarea documentelor de licitaţie pe suport de hârtie taxa de achitare constituie

0.00

Termenul de depunere a ofertelor

04.07.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

04.07.2018 10:00


 

 

Buletin Nr 42 din 29.05.2018

Tip anunţuri: Invitaţie de prezentare a ofertelor

 

Licitaţie publică Nr. 18/02280

 

Autoritatea contractantă

Administrația Națională a Penitenciarelor

Adresa

Republica Moldova, CHIŞINĂU BOTANICA, mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35

Telefon/fax

0-22-40-97-14

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

BRADU VASILE

Obiectul achiziţiei

Materiale de construcţie, uz sanitar şi tehnico-genistice de pază.

Cod CPV

44100000-1

Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35; http://anp.gov.md/achizitii_publice

Locul desfăşurării procedurii de achiziţie publică

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35

Limba în care vor fi întocmite documentaţia standard/caietul de sarcini

Română

Pentru ridicarea documentelor de licitaţie pe suport de hârtie taxa de achitare constituie

0.00

Termenul de depunere a ofertelor

19.06.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

19.06.2018 10:00


 

 

Buletin Nr 42 din 29.05.2018

Tip anunţuri: Invitaţie de prezentare a ofertelor

 

Cerere a ofertelor de preţuri Nr. 18/01407

 

Autoritatea contractantă

Administrația Națională a Penitenciarelor

Adresa

Republica Moldova, CHIŞINĂU BOTANICA, mun. Chişinău, str. N. Titulescu 35

Telefon/fax

0-22-40-97-14

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

BARBÎROŞ IRINA

Obiectul achiziţiei

Tub radiologic

Cod CPV

33111000-1

Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35

Locul desfăşurării procedurii de achiziţie publică

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35

Limba în care vor fi întocmite documentaţia standard/caietul de sarcini

Română

Termenul de depunere a ofertelor

05.06.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

05.06.2018 10:00


Date suplimentare privind procedura de achiziție: 
http://etender.gov.md/proceduricard?pid=26793835 

 

 

Accesați mai jos Buletinele de achiziții și ofertele achizițiilor din cadrul Departamentului Instituțiilor Penitenciare, până la 16 mai 2018

Buletin Nr 18 din 02.03.2018

Tip anunţuri: Invitaţie de prezentare a ofertelor

 

Licitaţie publică Nr. 18/00497

 

Autoritatea contractantă

Departamentul Instituțiilor Penitenciare

Adresa

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35

Telefon/fax

0-22-40-97-14

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

CLEMENTIEV IRINA

Obiectul achiziţiei

UNIFORMA SISTEMULUI PENITENCIAR

Cod CPV

35812000-9

Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35; www.penitenciar.md

Locul desfăşurării procedurii de achiziţie publică

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35

Limba în care vor fi întocmite documentaţia standard/caietul de sarcini

Română

Pentru ridicarea documentelor de licitaţie pe suport de hârtie taxa de achitare constituie

0.00

Termenul de depunere a ofertelor

09.04.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

09.04.2018 10:00


 

Tip anunţuri: Anunţ de modificare a datelor privind procedura

 

În atenţia operatorilor economici!

 

La Licitaţie publică nr. 18/00497 din 12.04.2018 cu privire la achiziţia de UNIFORMA SISTEMULUI PENITENCIAR , cod CPV - 35812000-9, conform necesităţilor autorităţii contractante Departamentul Instituțiilor Penitenciare, sunt operate următoarele modificări:

 

Termenul de depunere a ofertelor

09.04.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

09.04.2018 10:00

 

SE ÎNLOCUEŞTE CU:

 

Termenul de depunere a ofertelor

12.04.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

12.04.2018 10:00

 


 

 

Buletin Nr 27 din 06.04.2018

Tip anunţuri: Anunţ de modificare a datelor privind procedura

 

În atenţia operatorilor economici!

 

La Licitaţie publică nr. 18/00497 din 25.04.2018 cu privire la achiziţia de UNIFORMA SISTEMULUI PENITENCIAR , cod CPV - 35812000-9, conform necesităţilor autorităţii contractante Departamentul Instituțiilor Penitenciare, sunt operate următoarele modificări:

 

Termenul de depunere a ofertelor

12.04.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

12.04.2018 10:00

 

SE ÎNLOCUEŞTE CU:

 

Termenul de depunere a ofertelor

25.04.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

25.04.2018 10:00

 


Datele actualizate privind procedura de achiziție: 
http://etender.gov.md/proceduricard?pid=25162001 

 

Buletin Nr 31 din 20.04.2018

Tip anunţuri: Anunţ de modificare a datelor privind procedura

 

În atenţia operatorilor economici!

 

La Licitaţie publică nr. 18/00497 din 25.04.2018 cu privire la achiziţia de UNIFORMA SISTEMULUI PENITENCIAR , cod CPV - 35812000-9, conform necesităţilor autorităţii contractante Departamentul Instituțiilor Penitenciare, sunt operate următoarele modificări:

 
 
 


Alte date publicate anterior în invitația privind procedura de achiziție: 

 

Lista bunurilor/serviciilor/lucrărilor

 


Datele actualizate privind procedura de achiziție: 
http://etender.gov.md/proceduricard?pid=25162001 

 

Buletin Nr 33 din 27.04.2018

Tip anunţuri: Anunţ de modificare a datelor privind procedura

 

În atenţia operatorilor economici!

 

La Licitaţie publică nr. 18/00497 din 11.05.2018 cu privire la achiziţia de UNIFORMA SISTEMULUI PENITENCIAR , cod CPV - 35812000-9, conform necesităţilor autorităţii contractante Departamentul Instituțiilor Penitenciare, sunt operate următoarele modificări:

 

Termenul de depunere a ofertelor

25.04.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

25.04.2018 10:00

 

SE ÎNLOCUEŞTE CU:

 

Termenul de depunere a ofertelor

11.05.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

11.05.2018 10:00

 


 

 

Buletin Nr 36 din 08.05.2018

Tip anunţuri: Anunţ de modificare a datelor privind procedura

 

În atenţia operatorilor economici!

 

La Licitaţie publică nr. 18/00497 din 18.05.2018 cu privire la achiziţia de UNIFORMA SISTEMULUI PENITENCIAR , cod CPV - 35812000-9, conform necesităţilor autorităţii contractante Departamentul Instituțiilor Penitenciare, sunt operate următoarele modificări:

 

Termenul de depunere a ofertelor

11.05.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

11.05.2018 10:00

 

SE ÎNLOCUEŞTE CU:

 

Termenul de depunere a ofertelor

18.05.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

18.05.2018 10:00

 


Alte date publicate anterior în invitația privind procedura de achiziție: 

 

Termenii şi condiţiile de livrare

 

Lista bunurilor/serviciilor/lucrărilor

 

Lista documentelor şi cerinţelor de calificare

 


 

 

 

 

Buletin Nr 28 din 10.04.2018

Tip anunţuri: Invitaţie de prezentare a ofertelor

 

Cerere a ofertelor de preţuri Nr. 18/01409

 

Autoritatea contractantă

Departamentul Instituțiilor Penitenciare

Adresa

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35

Telefon/fax

0-22-40-97-14

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

PORTARESCUL ALEXANDRU

Obiectul achiziţiei

Becuri electrice, corpuri de iluminat, instrumente și inventar tehnic

Cod CPV

31500000-1

Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35; wwwpenitenciar.gov.md

Locul desfăşurării procedurii de achiziţie publică

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35

Limba în care vor fi întocmite documentaţia standard/caietul de sarcini

Română

Termenul de depunere a ofertelor

18.04.2018 10:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

18.04.2018 10:00


Date suplimentare privind procedura de achiziție: 
http://etender.gov.md/proceduricard?pid=26796675 

 

Buletin Nr 25 din 30.03.2018

Tip anunţuri: Invitaţie de prezentare a ofertelor

 

Cerere a ofertelor de preţuri Nr. 18/01271

 

Autoritatea contractantă

Departamentul Instituțiilor Penitenciare

Adresa

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35

Telefon/fax

0-22-40-97-14

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

PRODAN SERGHEI

Obiectul achiziţiei

Echipament tehnic pentru teleconferință în sistemul judiciar.

Cod CPV

32323300-6

Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35; wwwpenitenciar.gov.md

Locul desfăşurării procedurii de achiziţie publică

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35

Limba în care vor fi întocmite documentaţia standard/caietul de sarcini

Română

Termenul de depunere a ofertelor

10.04.2018 14:00

Termenul de desfăşurare a procedurii de achiziţie publică

10.04.2018 14:00


Date suplimentare privind procedura de achiziție: 
http://etender.gov.md/proceduricard?pid=26558278 

 

 

Buletin Nr 25 din 30.03.2018

Tip anunţuri: Invitaţie de prezentare a ofertelor

 

Cerere a ofertelor de preţuri Nr. 18/01213

 

Autoritatea contractantă

Departamentul Instituțiilor Penitenciare

Adresa

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35

Telefon/fax

0-22-40-97-14

Membru al grupului de lucru , responsabil de procedura de achiziţie

PRODAN SERGHEI

Obiectul achiziţiei

Sistem de Evaluare Comportamentală (repetat).

Cod CPV

48000000-8

Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini

mun. Chișinău, str. N. Titulescu, 35; wwwpenitenciar.gov.md

Locul desfăşurării procedurii de achiziţie publică